Jeżeli dostajesz na swoją skrzynkę e-mail niechciane wiadomości potocznie nazywane SPAM-em, ten poradnik pomoże Ci w rozwiązaniu tego problemu.
1. Logujemy się na swoje konto e-mail poprzez usługę Microsoft Outlook WebApp.
2. W prawym górnym rogu klikamy na ikonę koła zębatego (nr1), a następnie wybieramy z menu OPCJE (nr2).
3. Po wyświetleniu się okna opcji, wybieramy z menu po lewej - blokowanie lub zezwalanie (nr 1). Wyświetlą się poszczególne opcje. Powinniśmy mieć zaznaczoną opcję Automatycznie filtruj wiadomości-śmieci (nr 2). Teraz mamy do wyboru dwie możliwości. Możliwość pierwsza jest taka, że możemy zdefiniować osoby, które są zaufane (będziemy mieli wtedy pewność, że wiadomość do nas zawsze dotrze), lub możemy zdefiniować adresy e-mail, których nie chcemy otrzymywać, czyli SPAM. Zacznijmy od zdefiniowania zaufanych adresów. Klikamy na formularz (nr 3), a następnie wpisujemy CAŁY adres e-mail osoby, od której chcemy otrzymywać wiadomości. Po wpisaniu klikamy na znak plusa (nr 4).
4. Na liście ukaże nam się dodany przez nas adres (nr 1). Na koniec powinniśmy zaznaczyć opcję Ufaj wiadomościom e-mail od moich kontaktów (nr 2). Na koniec zatwierdzamy operację przyciskiem ZAPISZ (nr 3).
5. Zajmijmy się teraz dodaniem niechcianych adresów. W tym celu zjeżdżamy na dół strony. Robimy operację dokładnie taką samą jak powyżej (w przypadku dodawania zaufanych adresów) z tą różnicą, że kopiujemy cały adres niechcianej wiadomości i wklejamy w miejsce - "wprowadź tu nadawcę lub domenę". Czynność powtarzamy dla każdego adresu.
6. Zaznaczamy opcję "Nie ufaj wiadomości e-mail...". Na koniec klikamy przycisk ZAPISZ.
« poprzednia | następna » |
---|