Szanowni Państwo Koordynatorzy szkolni Projektu eSzkoła,
poniżej zamieszczamy instrukcję w sprawie wysyłki laptopów do serwisu gwarancyjnego.
Serwis gwarancyjny
Wysyłka laptopów do serwisu
Zmiana adresu mailowego POLPAK
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do informacji przekazanej nam przez Orange Polska informujemy, że od dnia 06 maja 2013 roku zostaje wyłączony obowiązujący obecnie adres do zgłaszania awarii: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Uruchomiony został nowy adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. który od 06 maja będzie jedynym obowiązującym adresem do zgłaszania usterek. Jednocześnie przypominamy aby w trakcie zgłaszania awarii dopisywać DW serwis RCRE którego adres pozostaje bez zmian.
Zgłaszanie awarii
Szanowni Państwo,
Uprzejmie prosimy aby wszystkie zgłoszenia serwisowe były prowadzone zgodnie z wymogami przedstawionymi na naszej stronie 15 lutego br.
Wszystkie awarie muszą byc zgłaszane formularzu zgłoszenia wg. opublikowanego wzoru.
Zgloszenia nalezy wyslac na adres email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
. W polu DW prosimy pamiętać o dodawaniu adresu
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
(bądź
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
) .
Zgłoszenia dotyczące różnych elementów, systemow, urządzeń, np. dwóch różnych notebookow, należy opisać osobno na osobnych formularzach i wyslać jako osobne zgłoszenia.
Powyższe pozwoli serwisowi Wykonawcy na sprawniejszą pracę, a RCRE na kontrolę właściwego przebiegu procedury serwisowej.
Proszę pamiętać, że różne awarie charakteryzują się innym czasem naprawy stąd opisanie kilku defektów na jednym formularzu może spowodować przydzielenie przez TP jednego numeru zgłoszenia do kilku awarii co wiązać się będzie z utrudnieniem w egzekwowaniu czasu naprawy.
Pismo do dyrektorów szkół w związku z naprawami gwarancyjnymi eSzkoła
serwis gwarancyjny
Szanowni Państwo Dyrektorzy szkół,
Uprzejmie prosimy aby wszystkie zgłoszenia serwisowe były prowadzone zgodnie z wymogami przedstawionymi na naszej stronie 15 lutego br.
Wszystkie awarie muszą byc zgłaszane formularzu zgłoszenia wg. opublikowanego wzoru.
Zgloszenia nalezy wyslac na adres email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
. W polu DW prosimy pamiętać o dodawaniu adresu
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
(bądź
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
) .
Zgłoszenia dotyczące różnych elementów, systemow, urządzeń, np. dwóch różnych notebookow, należy opisać osobno na osobnych formularzach i wyslać jako osobne zgłoszenia.
Powyższe pozwoli serwisowi Wykonawcy na sprawniejszą pracę, a RCRE na kontrolę właściwego przebiegu procedury serwisowej.
Proszę pamiętać, że różne awarie charakteryzują się innym czasem naprawy stąd opisanie kilku defektów na jednym formularzu może spowodować przydzielenie przez TP jednego numeru zgłoszenia do kilku awarii co wiązać się będzie z utrudnieniem w egzekwowaniu czasu naprawy.
Wszystkie awarie należy zgłaszać do całodobowego Call Center TP za pomocą wybranego kanału komunikacji:
telefonicznie:
0 - 801 120 810 (nr dostępny z telefonów stacjonarnych)
+48 22 503 93 03 (nr płatny dostępny z telefonów komórkowych)
faxem:
(22) 699 11 63 + potwierdzenie telefoniczne
e-mail’em:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
oraz do wiadomości
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, bądź
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Pełna treść procedury gwarancyjnej |
Przy każdym zgłoszeniu Awarii Klient zobowiązany jest podać następujące informacje:
a) imię i nazwisko Osoby zgłaszającej oraz dane kontaktowe (telefon, e-mail, inne);;
b) imię i nazwisko Osoby kontaktowej (telefon, e-mail, inne);
c) godziny dostępu do lokalizacji w której nastąpiła awaria
d) identyfikator usługi serwisowej (numer łącza)
e) nazwę producenta, typ i model Sprzętu;
f) numer seryjny Sprzętu;
g) pełną nazwę i adres Lokalizacji zainstalowanego Sprzętu.
h) opis Awarii (czy zgłoszenie dotyczy urządzeń czy oprogramowania, historię Awarii, zarejestrowane objawy, komunikaty Oprogramowania Systemowego, itp.);
i) inne informacje istotne z punktu widzenia Klienta;
j) inne istotne informacje, które mogą być pomocne w usunięciu Awarii ( np. Numer licencji nadany przez firmę VULCAN sp. z o.o., zrzuty z ekranu wady występującej w aplikacji, raporty z narzędzi diagnostycznych udostępnionych klientowi)
W trakcie trwania analizy i / lub usuwania usterki, zgłaszający lub użytkownik może zostać poproszony o dosłanie dodatkowych informacji / danych.