W związku z przekazaniem kart chipowych na dzisiejszym spotkaniu dla dyrektorów, pragnę rozwiać potencjalne wątpliwości, które mogą się pojawić po sprawdzeniu kart. Mianowicie w przypadku wystąpienia "literówek" w nazwiskach nadrukowanych na kartach pragnę poinformować, że personalizacja przeprowadzona została tylko i wyłącznie w oparciu o pliki z nazwiskami, które dosłane zostały do WODIiP z Państwa szkół. Kolejną rzeczą może być niespójność między ilością osób przekazanych do personalizacji, a rzeczywistą ilością kart. Może to być wynikiem tego, że personalizowane były tylko i wyłącznie karty dla pracowników szkół, którzy mają, bądź mogą mieć dostęp do komputera, stąd wyeliminowani zostali z personalizacji pracownicy obsługi. Jeżeli jednak wśród otrzymanych kart pojawi się nazwisko osoby niebędącej pracownikiem Państwa szkoły, prosimy o kontakt. Personalizacja była procesem długotrwałym i w międzyczasie występowały awarie sprzętu, stąd możliwe są nieznaczne pomyłki.
Pojawiło się również pytanie związane z rotacją pracowników, bądź ze zmianą ich funkcji. Chodzi tutaj głównie o nauczycieli, którzy obejmą stanowisko dyrektora szkoły stąd zmienią się jego uprawnienia do systemu. W tej sytuacji prosimy o kontakt. Zrozumiałe jest, że pracownicy się zmieniają, a co do zmiany uprawnień na chwilę obecną po otrzymaniu takiego zgłoszenia od Państwa przekażemy sprawę do firmy Vulcan, natomiast w późniejszym czasie takie zmiany będą dokonywane beżpośrednio przez administratora w WODIiP.
Korespondencja
Karty chipowe
Rozliczenie dotacji
Szanowni Państwo,
W związku z przekazaniem przez Partnerów projektu w grudniu 2011 roku dotacji stanowiących wkład własny w wysokości 15% wartości projektu przygotowaliśmy dla Państwa sprawozdanie rozliczające przekazaną dotację.
W dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy wysyłkę powyższego sprawozdania faksem. Jednak informujemy, iż ze względu na czas wysyłane było tylko samo sprawozdanie bez załączników. W dniu jutrzejszym (tj. środę 01 lutego) wszystkie sprawozdania wraz załącznikami zostaną wysłane do Partnerów drogą pocztową.
Kontrola audytu Wykonawcy Projektu
Szanowni Państwo Dyrektorzy Szkół,
Mając na uwadze prawidłową realizację Projektu w Państwa szkołach oraz jakość przeprowadzanych obecnie przez Wykonawcę audytów, przygotowaliśmy ankietę, która pozwoli nam potwierdzić informacje płynące od Wykonawcy po naprawie usterek.
Zwracamy się zatem do Państwa z prośbą o pobranie przygotowanego dokumentu, jego wypełnienie i po podpisaniu o przesłanie na nasz fax: 77-4552979 lub skanu na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Na ankiety od Państwa czekamy do końca tygodnia tj. 16 grudnia. W przypadku szkół, w których audyt będzie przeprowadzany między piątkiem a niedzielą prosimy o dosłanie ich do poniedziałku 19 grudnia do godziny 11.
Z poważaniem
Bartosz Wójcik
Sprawozdanie z realizacji wydatków
Szanowni Państwo,
W związku z obowiązkiem przedstawienia Partnerom sprawozdania z realizacji wydatków o czym mowa w § 1 ust. 3 załącznika nr 2 do Umowy Partnerskiej poniżej zamieszczamy niniejsze sprawozdanie ze stanem na dzień 10 grudnia 2011 r.
Więcej artykułów…
Strona 2 z 3